سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قلم

امضا کنند گان باید هزینه بپردازند

آفتاب: نماینده سمنان در مجلس گفت: امضاءکنندگان طرح‌ سؤال از رئیس‌جمهور پای هزینه‌های مادی و معنوی وارد شده بر خود ایستاده‌اند‌.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در تذکر شفاهی در صحن مجلس، اظهار داشت: همانطور که آقای میرتاج‌الدینی و برخی از اعضای هیئت رئیسه اعلام کردند، فردا قرار است آقای رئیس جمهور برای پاسخگویی به سؤالات نمایندگان به صحن مجلس بیاید.

وی گفت:‌ از دوستانی که از ابتدا با طرح سؤال از رئیس جمهور مخالف بودند و آن را امضا نکردند، خواهش می‌کنم حداقل از طرف امضاءکنندگان صحبت نکنند، چراکه امضاءکنندگان طرح پای هزینه‌های مادی و معنوی وارد شده بر خود ایستاده‌اند‌ حالا که به آخر کار رسیده است، این‌ها می‌گویند بیایید بنشینید و گفت‌وگو کنیم، لذا خواهش می‌کنم این کار را نکنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کسی از امضاءکنندگان طرح سؤال امضاء خود را پس نگرفته است، تاکید کرد: اگر هم کسی پس بگیرد، این طرح اعلام وصول شده است و معنا ندارد که اکنون بگوئیم امضاء‌ها را پس گرفتند و طرح از حدنصاب افتاده است.

کواکبیان ادامه داد: شبهاتی است که می‌گوید نمایندگان تهران چون می‌خواهند رأی بیاورند، قصد ندارند این طرح به جریان بیفتد، اما من این شبهه‌ها را قبول ندارم و از آنها می‌خواهم به این مسائل دامن نزنند.

وی از هیئت رئیسه مجلس خواست تحت‌تأثیر این مسائل قرار نگیرند و فردا طرح سؤال از رئیس جمهور در مجلس مطرح شود.

به گزارش فارس،در ادامه محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست صحن علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت:‌ ما که متوجه نشدیم شما این تذکر را به هیئت رئیسه دادید یا فرد دیگری اما در هر صورت هیئت رئیسه حداکثر توان خود را به کار می‌گیرد تا مُر آئین‌نامه را اجرا کند.